با سلام به دوستان گلم، امیدوارم خوشتون بیاد ؛ راستی نظر یادتون نره

 

یه دختره رو دیدم که داشت با سگش تو پیاده رو قدم میزدن ، گفتم : واس چه هاپوی با مزه و قشنگی...

دختره رو به سگش کرده و  میگه : پشمی بگو مئیسی عمو

من موندم منظورش تشکر بود و یا هم نژاد کردن من با اون سگ بود !

 

اصن ی وضیه

 

...

 

یارو به شکمش میگه: تا کی من کار کنم تو بخوری؟

شکم جواب داد:میخوای من کار کنم تو بخوری!

 

 

اون چه فیلمیه معمولا دو تا شخصیت داره؟

معمولا لختن؟

همیشه کار های تکراری انجام میدن؟

بعضی وقتا خشن  و بعضی وقتا با ملایمت؟

هیچ گفت و گویی بینشون نیس؟

و همه ما دوست داریم ببینمشون؟

آفرین ! تام و جری

 

...

 

عاغا یه لحظه واستا ببینم وقتی که گاو حسنی نه شیر داره ، نه پستون پس چجوری شیرشو بردن هندستون؟!

...

 

شما هم وقتی که حوله رو میندازین رو شونتون

حس  سزار های رومی  بهتون دست میده یا فقد من دیونه ام؟

 

...

 

کودک درونم هفته ی بعد عروسیشه

اونوقت من هنوز دنبال مخاطب خاص میگردم!

 

...

 

من فکر میکردم فیسبوکو واسه این فیلتر کردن که فرهنگ غرب رو ما تاثیر نزاره،ولی بعد از اتفاقات پیج مسی فهمیدم که واسه اینکه غرب با فرهنگ ما زیاد آشنا نشه که یه وقت ابرمون نره !!!

 

...

 

تو تبلیغ شامپو صحت زنه میگه :تو خونمون دخترم موهاش چرب ، پسرم معمولی و شوهرم مو های خشک داره ... من جای آقاهه بودم بچه ها رو میبردم تست DNA

 

 

یه شیر زن پیدا نمیشه یه شکست عشقی به این امید جهان بزنه؟؟!! آخه خیلی خوشحاله

 

...

 

خواستم به دختره تیکه بندازم به دختره میگم یه بوس میدی؟ میگه از لب یا لپ؟

هیچی دیگه منم سرمو انداختم پایین رفتم ، مبادا بهم تجاوز کنه!

 

...

 

آهنگ فاز غمگین گوش میدم یاد عشق های نداشتم میفتم ... تخیل در حد جنگ ستارگان

تاریخ : چهارشنبه 21 خرداد 1393 زمان : 16:39 توسط : محمد شاهین
:: نظرات
بخش نظرات براي پاسخ به سوالات و يا اظهار نظرات و حمايت هاي شما در مورد مطلب جاري است.
پس به همين دليل ازتون ممنون ميشيم که سوالات غيرمرتبط با اين مطلب را در انجمن هاي سايت مطرح کنيد . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نيز نظري براي اين مطلب ارسال نماييد:
کد امنیتی رفرش