بهترین و اعتیاد آور ترین بازی دخترانه ایی که پیشنهاد میکنم

بی شک همتون بازی دختر ستاره رو میشناسید ، امروز میخوام جالب ترین ورژن این بازی در هالووین یعنی اسپوکی استایل رو معرفی کنم

ویژگی های این بازی :

شاهزاده خانوم رویایی خود را بسازید و با پرنسس های دیگر ملاقات و عکس بگیرید

به بهترین مدل سال تبدیل شده و امتیازات و سکه های فراوانی را دریافت کنید

سنگ های جادویی را جمع آوری کنید و شاهزاده مورد نظر خود را باز کنید

دارای هزاران لباس ، کفش و ... (مربوط به هالووین)

ماموریت های مختلف رو انجام بدهید تا سکه و الماس هدیه بگیرید ...

توضیح انگلیسی :

Be the next fashion icon in this social simulation game that takes haute couture fashion in another level. Go partying in those crazy costumes and grace covers of numerous high-fashion magazines. Earn your way to the top by working as an actress, model, or singer. You can also be the spookiest of them all and gain the most votes in different fashion competitions. You’ll never be lonely as you meet fellow celebrities and make friends along the way. Who knows? Maybe you’ll even meet the man of your dreams. 

 

 | ای دی خود در این بازی رو توی بخش نظرات بنویسین تا دیگران هم از پرنسس شما بازدید کنند |
 
سامانه افزایش لایک در بازی استار گرل (کلیک کنید)

سایر نسخه های این بازی :

         

تاریخ : چهارشنبه 20 اسفند 1393 زمان : 13:00 توسط : محمد شاهین
:: نظرات

QyyJ6xآیدیم

توسط : Artmis در ساعت : 12:07و تاریخ : 1401/03/18

لطفا لایک و ووت کنید
RDYKFX

توسط : در ساعت : 20:55و تاریخ : 1400/12/28

عالیههههههه عاشقتونم😍😻😻😻😻❤❤❤❤❤❤

توسط : Yegane در ساعت : 16:10و تاریخ : 1400/08/29

سلام میگم این نسخه هک شدس؟؟؟؟

پاسخ : نه نسخه معمولیه

توسط : دایانا در ساعت : 15:50و تاریخ : 1395/11/23

ممنون از بازی خوبتون من نسخه پول بینهایتشو دانلود کردم عالی بود
ای دی من =E7244R
لیک کنید و رای بدیدشکلکشکلکشکلک

توسط : نازنین در ساعت : 21:11و تاریخ : 1395/10/06

سلام ببخشید من از شما دوتا سوال داشتم خواهشا جواب بدید . 1: میتونید نسخه پول بینهایت رو برای آیپد بزارید ؟ اصلا همچین نسخه ای هست ؟ 2: از کجا آیدی رو گیر بیاریم و یا کسی رو اد کنیم ؟ استار گرل من اینطوریه که جایی که آیدی رو مینویسن نوشته : connection error و وقتی میخوام کسی رو اد کنم 6 ساعت مینویسه loading و آخرش هیچی شکلک توی استار گرل قبلیم هم آیدی داشتم هم میتونستم کسی رو اد کنم ام بعد پاکش کردم و وقنی دوباره ریختمش شیطنتم گرفت و new user رو زدم شکلکشکلکشکلک خواهشا بگشین استار گرل من چشه شکلک(((

پاسخ : سلام
1. نه نمیشه ... کار خیلی سختیه و من بلد نیستم شکلک اصلا هم وجود نداره
2. از قسمت Add friend - اونجا هم بهتون ای دی میده و هم یه قسمت هستکه میتونید ای دی وارد کنید و کسای دیگه رو ادد کنید... اگه اون متن رو نوشته با فیلتــــــــــرشکن وارد بشید .... با فیلتــرشکن همه چیز درست میشه

توسط : s s در ساعت : 15:34و تاریخ : 1395/05/05

سلام وخسته نباشیدچطورمیشه ازعابربانکش استفاده کرد

پاسخ : باید پول واقعی بدید که به نظر من اصلا ارزش نداره به نظر من از نسخه هک شده استفاده کنید خیلی بهتره تا اینکه پولتون رو به شرکت های امریکایی بدید

توسط : سحر در ساعت : 15:00و تاریخ : 1395/04/29

ببخشید ایدی یعنی چی؟

پاسخ : آی دی (نام کاربری یا شناسه) یه کدی هستش که شناسه شما هستش یعنی اگه میخواید استارگرررلتون رو به کسه دیگه ای معرفی کنید از طریق دادن ای دیتون بهشون میتونید این کار رو بکیند مثلا ای دی من : jb7nn

توسط : p m در ساعت : 22:53و تاریخ : 1395/04/25

میشه نسخه جدیدو هک شده بزارید

پاسخ : گذاشتیم !! برای دانلود میتونید به صفحه اصلی سایت مراجعه کنید

توسط : رویا در ساعت : 9:50و تاریخ : 1395/04/21

سلام من قبلا دان کرده بودم هک بودولی حذف شد الان کردم نسخه معمولی بود آخه چراهک روبرداشتید؟شکلک

پاسخ : هک رو برنداشتیم ... برای دانلود نسخه هک شده به صفحه اول سایت مراجعه کنید

توسط : باران در ساعت : 20:09و تاریخ : 1395/04/18

براي ديدن نظرات بيشتر اين پست روي شماره صفحه مورد نظر در زير کليک کنيد:
بخش نظرات براي پاسخ به سوالات و يا اظهار نظرات و حمايت هاي شما در مورد مطلب جاري است.
پس به همين دليل ازتون ممنون ميشيم که سوالات غيرمرتبط با اين مطلب را در انجمن هاي سايت مطرح کنيد . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نيز نظري براي اين مطلب ارسال نماييد:
کد امنیتی رفرش