|  آخرین آپدیت : 1396/1/25 - نسخه 4.0.4 |

بهترین و اعتیاد آورترین بازی دخترانه که به شما  پیشنهاد میکنم

بی شک همتون بازی دختر ستاره رو میشناسید ، امروز ورژن (4.0.4)  پرنسس گالا این بازی رو قرار دادم

نسخه 4.0 کریسمس برای بعضی از کاربران نیاز به اپدیت به جدیدترین نسخه رو داشت که من این نسخه رو قرار دادم امیدوارم که بدون خطا و ایرادی برای همه اجرا بشه

 

دانلوداز سرور های آپلود

حجم : 60 مگابایت

برای اندروید 4 به بالا

دوستانی که نتونستند از لینک بالا دانلود کنند میتونند به کانال تلگرام جیرجیرک مراجعه کنند و دانلود کنند

آموزش استفاده (برای اون دسته از عزیزانی که بلد نیستند)

1. بازی رو دانلود و نصب کنید

2. اول که وارد میشید میبینید 50000 پول و 600 الماس دارید (هیچ نگران نباشید!)

3. وارد فروشگاه بشید و هر لباسی که پولتون میرسه رو بخرید

4. میبینید که به جای کم شدن سکه بهتون اضافه میشه !! :)

5. میتونید همه لباس ها رو بخرید و پولدار بشید و از بازی لذت ببرید 

اگه سوالی ، نظری داشتید میتونید بپرسید تا راهنماییتون بکنم

کپی برداری از مطالب سایت بدون ذکر منبع (جیرجیرک) حرام هستش! (خب کلی زحمت کشیدم جمع آوردی کردم !)

انرژی یادتون نره 

تاریخ : جمعه 25 فروردین 1396 زمان : 19:16 توسط : محمد شاهین
:: نظرات

آیدیمsara45

توسط : آیدا در ساعت : 14:28و تاریخ : 1401/01/30

عالی منم اد کنید
ID
Ninagirl

توسط : فاطمه برون در ساعت : 2:00و تاریخ : 1400/11/29

سلام ببخشید من آخرین نسخه استار گرل رو از کانالتون دانلود کردم ولی دیگه کار نمیکنه نیاز ب آپدیت داره لطفا آپدیتش کنید💕💕

پاسخ : برای دانلود جدیدترین نسخه به صفحه اصلی سایت برید
یا از لینک زیر استفاده کنید:
http://jerjerak.rzb.ir/post/321/stargirl4-2-3.html

توسط : Zaaahra در ساعت : 14:28و تاریخ : 1400/06/15

سلام وب سایت شما عالی نیست













شاه کار شاهکار خیلی سایت باحالی دارید.
راستش در بازی مشکلی دارم داخل فروشکاه قسمت پاریس هلیون میزنم میره داخل ولی نوشته coming soon شکلک چکار کنم
id NBJMSR

توسط : alex در ساعت : 19:38و تاریخ : 1396/01/27

سلام
شما فقط اپدیت پرنسس گالا رو گذاشتین یه نسخه دیگه از استار گرل هم اپدیت میخواد واس من هی پیام اپدیت میده چی کار کنم


ممنون از سایت معرکه تونشکلکشکلکشکلکشکلک

پاسخ : جدیدترین نسخه هک شده فقط همینه . نسخه های دیگه قابل هک نیستن

توسط : minooooo در ساعت : 8:46و تاریخ : 1396/01/27

آقا شاهین ؟؟؟
من کلی نظر دادم چرا هیچکدوم رو پاسخ گو نیستید؟؟؟
😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😌😭😭😭😌😌😌😌😌😌😌

توسط : حبیبه در ساعت : 18:32و تاریخ : 1396/01/26

سلام.
ببخشید یه سوال.
وقتی من فیلترشکنم که هات اسپاته روشن مبکنم،میتونم همه ی چیز هایی که تو استار گرله رو به دست بیارم.
ولی
وقتی دوباره میخوام وارد بازی میشم میگه باس جدید ترین نسخه رو دان کنم و به گوگل پلیر میره ولی وقتی میخام دان کنم میگه با گوشی شما سازگاری نداره.
چیکار کنم؟؟؟؟؟؟؟
برای اینکه بخوام دوباره بازی کنم ،بازی رو حذف و دوباره نصب کنم که همه زحمتم به هدر میره.
خاهش میکنم کمکم کنید😭😭😭😭

پاسخ : این جدیدترین نسخه هک شده بازی هستش و نیاز به اپدیت نداره !

توسط : حبیبه در ساعت : 18:11و تاریخ : 1396/01/26

سلام لطفا منو add vote کنید D4YQEQ

توسط : Yasi در ساعت : 17:39و تاریخ : 1396/01/26

💗داره دانلود میشه💗

توسط : Susan در ساعت : 19:30و تاریخ : 1396/01/25

سلام.ممنون میشم اگه منو ادو لایک کنید.id:zrw8p3شکلک

توسط : lllll در ساعت : 14:56و تاریخ : 1396/01/12

براي ديدن نظرات بيشتر اين پست روي شماره صفحه مورد نظر در زير کليک کنيد:
بخش نظرات براي پاسخ به سوالات و يا اظهار نظرات و حمايت هاي شما در مورد مطلب جاري است.
پس به همين دليل ازتون ممنون ميشيم که سوالات غيرمرتبط با اين مطلب را در انجمن هاي سايت مطرح کنيد . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نيز نظري براي اين مطلب ارسال نماييد:
کد امنیتی رفرش