سلام ! ظهر چهارشنبتون بخیر!آخرین روز از اولین ماه تابستون

امیدوارم تا اینجاش ترکونده باشید و اگه نه ! حالا دو ماه وقت داریم :)

بازم یه پست دیگه از آموزش های توسط کاربران

سوال خیلیا بود که چجوری از مجله استفاده کنید (نمیدونم حالا مجله همون روزنامس یا نه ؟!)

جا داره همینجا از دوست عزیزم : ملیکا ؛ به خاطر این آموزش خوب و باحالش تشکر کنم

آموزش به روایت متن :

سلام آموزش استفاده از فیلتر شکن 

مجله خریدن 
۱ فیلتر شکن لنترن (بیشتر سایت های دانلود مسدود شدن قبلا از یه سایتی دانلود کردم دو روز بعد لینکا حذف شد )یا پی سایفون رو نصب کنید . 
۲ وارد برنامه پی سایفون یا لنترن بشید . فرقی نداره انش کنید ولی برنامه رو نبندید 
۳ به استارگرل مورد نظر تون حالا هک شده یا نشده وارد بشید. ۴ برید تو قسمت مسابقه و مجله خریدن .رو یکشون بزنید فرقی نداره  
۵ این مرحله رو هل نکنید مگرنه زحماتتون برباد میره 
۶ صبر کنید علامت بک اپ پایین می یاد (یه وقت هل نشی فک کنی بازی هنگ کرده بیای بیرونا)روی اون بزنید 
۷ صبر کن جون مامانت صبر کن و هل نشو  
۸ یه کادر سیاه میاد(امکان داره رنگش فرق داشته باشه البته اگه پی سایفون داری )yes رو بزن 
۹ حالا حتما میگی چقد مرحله داره این که تمام شده  
۱۰ حالا می بینی که تو مجله هایی که داری به مقدار هزینه پرداخت شده مجله داری هوورااا 
***راستی برای خرید دوباره در همین بار که وارد ** 
***بازی شدی لازم نیست مراحل ۱تا۳ رو انجام بدی** 
***ولی بقیه مراحل الزامیست برای استار واو هم ** 
***فقط به جای مرحله۴ برو تو استار واو باشه ** 
لطفا اگه جواب نداد خونسردی تون رو حفظ کنین و تا ۳ بار امتحان کنید و در صورت جواب ندادن یه هکر دیگه رو امتحان کنید اگر هم نشد بدون توهین به من و بقیه بهم بگید اگه هم می خواید بهم توهین کنید دارید به خودتون و شخصیتتون توهین می کنید و فقط باعث آزار و اذیت خودتون میشید اگه هم دوست دارید بدونید چه توری هیلتون رو هک کنید باید بگم من هکش کردم و اگه توهین کنید تو سایت یکی از بروبچ دیگه هم میتونم این روش هک هیلتون رو بزارم ولی چون سایت جیرجیرکو دوست دارم میزارم اینجا پس حواستون باشه  
از اینکه بعضی از قسمت هارو با جدیت گفتم و شوخی نکردم ببخشید 
امید وارم براتون کار کنه ممنون 

همینجا یه بار دیگه بگم : قسمت ارسال پست سایت فعاله ، و شما میتونید با عضویت پست های خودتونو با نام خودتون بفرستید  یا از طریق نظرات مطالب آموزشی خودتون رو درباره استارگرل (هر چی که باشه ، فقط یه حالت آموزشی داشته باشه) بنویسید و ای دی استارگرلتون بره توی قسمت ای دی های برترسامانه اشتراک ای دی استارگرل :) : 

برای بزرگ نمایی و زوم روی تصویر کلیک کنیدبرای بزرگ نمایی روی تصویر کلیک کنید 

تاریخ : چهارشنبه 30 تیر 1395 زمان : 12:13 توسط : محمد شاهین
:: نظرات

آیدیمsara45

توسط : آیدا در ساعت : 22:40و تاریخ : 1401/01/30

سلام بچه لطفاً منم لایک کنید آیدی من در استارگرل sara45

توسط : آیدا در ساعت : 23:55و تاریخ : 1401/01/27

سلام خوشگلا آیدی منم:AQRDSK هست!هر کی لایک و وت کنه منم لایک و وت میکنم♡

توسط : هدا در ساعت : 15:02و تاریخ : 1400/08/23

آیدی من cak6nq

توسط : Mindela در ساعت : 18:56و تاریخ : 1400/07/15

سلام ملیکا جون واسه من نمشه یک صفحه ی سیاهی میاد به انگلیسی نوشته همگام سازی و پیشرفت برنامه من چی کار کنم از فیلتر شکنم استفاده کردم بازیکن نسخه جدیده ایرادی نداره و از چندتا فیلتر شکن هم استفاده کردم

توسط : الناز در ساعت : 22:29و تاریخ : 1400/05/20

شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

توسط : سلام خیلی خوبه برای من که شد در ساعت : 15:08و تاریخ : 1396/05/09

سلام ببخشید من وقتی میخوام برم با فیلتر شکن لنتر مجله بخرم از بازی خارج میشه و مجبور میشم دوباره حذف و نصبش کنم شما دلیلش رو میدونید؟

پاسخ : از فیلترشکن های دیگه استفاده کنید

توسط : roghaye در ساعت : 21:14و تاریخ : 1395/12/02

آیدی استار گرل من :3P2JYZ
ادد و لایک کنید منم ادد و لایکتون میکنم💋❤🎈

توسط : fwfix در ساعت : 21:50و تاریخ : 1395/10/01

واس من که پر میشه و کامل بعد ارور میده

توسط : نیلوفر در ساعت : 15:34و تاریخ : 1395/09/11

خوب یه لینک دانلود فـ * ـلـ * ـفـ * ـل شکن هم میزاشتین :/

پاسخ : :/ به همین سادگی یهو توی یه چشم به هم زدن سایتمون فیلتر میشد ... برای گرفتن به تلگرام مراجعه کنید : M_Shah_in

توسط : firoozeh jooni در ساعت : 16:35و تاریخ : 1395/05/01

براي ديدن نظرات بيشتر اين پست روي شماره صفحه مورد نظر در زير کليک کنيد:
بخش نظرات براي پاسخ به سوالات و يا اظهار نظرات و حمايت هاي شما در مورد مطلب جاري است.
پس به همين دليل ازتون ممنون ميشيم که سوالات غيرمرتبط با اين مطلب را در انجمن هاي سايت مطرح کنيد . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نيز نظري براي اين مطلب ارسال نماييد:
کد امنیتی رفرش