سلام دوباره ! 

داشتم نظراتو چک میکردم که دیدم یه نفر بلاخره فهمیده چجوری از قسمت Star Wow میشه استفاده کرد 

چون این سوال خیلی ها بود و گفتم پست بزارمش که همه دوستان مشکلشون حل بشه

خیلی ممنون از دوست عزیزمون : افتخار ، به خاطر این آموزش عالیشون

لطفا ، خواهشا هر کی چیزی میدونه که شاید با خودش فکر کنه که این شاید مشکل دیگران باشه یا شاید بتونه به دیگران کمک کنه توی نظرات با ما در ارتباط باشه و مطرح کنه ... تشکر

خب حالا آموزش:

 

(برای بزرگ شدن عکس روش کلیک کنید)

 خب حالا به صورت متن :

یه راه حل برای کسانی که میخواهند از star wow استفاده کنند 
از روزنامه ها نميشه استفاده کنیم( منم نتونستم) 
حالا میریم سراغ راه حل 
اموزش:1-فیلتر شکن لنترن را روشن کنید ( البته اگه دانلود کردید ) 
2 - از برنامه لنترن برین بیرون و وارد بازی بشید 
3 - برید داخل star wow 
4 - روی یکی از کادو ها بزنید 
5 - صبر کنید بعد یه چیزی مثل اون ابر بالا کنار بازی و اون گوشی داخل اون ستاره ی کنار پایین میاد، ابر رو بزنید و صبر کنید بعد یه چیزی میاد yes رو بزنید 
تمام 





آها راستی برای وارد شدن به star wow باید فیلتر شکن لنترن رو روشن کنید بعد برید داخلش 




امیدوارم مفید بوده باشه

تاریخ : شنبه 26 تیر 1395 زمان : 19:17 توسط : محمد شاهین
:: نظرات

آیدیم sara45

توسط : آیدا در ساعت : 18:51و تاریخ : 1401/02/01

سلام آیدی من cak6nq

توسط : Mindela در ساعت : 20:27و تاریخ : 1400/07/17

شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

توسط : سلام من انجام دادم شد ممنون در ساعت : 15:16و تاریخ : 1396/05/09

من هر کاری کردم نشد

توسط : ستایش در ساعت : 18:07و تاریخ : 1395/11/30

سلام چرا کلمه فـ ـیلتر شــ ــکن رو اینجوری می گین؟؟(!اینکار که ممنوعه است

پاسخ : چون درصورت تایپ درست سایت بسته میشه

توسط : طلا در ساعت : 11:39و تاریخ : 1395/10/03

ممنون از شما دوست عزیز که آموزش من را در سایت فوق العاده خود قرار دادید.تشکر
شکلک
شکلک
شکلک
شکلک

پاسخ : خواهش میکنم . تشکر از شما به خاطر آموزش عالیتون

توسط : افتخار در ساعت : 20:09و تاریخ : 1395/05/08

سلام.میشه استفاده از مغازه وو رو بدون فیلتر شکن هم بزارید.
خیلی خییییلییی ممنون به خاطر سایت عالیتون.

پاسخ : دست ما نیست که ! سازمان فیلترینگ از ته سرور های بازی رو فیلتر کرده شکلک

توسط : asal در ساعت : 16:03و تاریخ : 1395/05/05

سلام من لنترن را ریختم اما فعال کردم ولی نمیدونم چرا نمیشه همین طور هات اسپات هم فایده نداشت فیلتر شکن دیگه ای هست ؟ چون من مجله نمی تونم بزارم لطفا لایکم کنید ممنون این سایت فوق العاده است شکلک

پاسخ : میمونه یدون سایفــون (ولی به نظر من لنترن باید کار میکردا !شاید شما اشتباه مراحل رو انجام دادید!)

توسط : مهدیه در ساعت : 20:55و تاریخ : 1395/04/29

سلام ببخشید من خودم ار فیــلتر شــکن هــات اسپات استفاده میکنمو میتونم تبلیغ کنم ، هرکی هم دیدم که از این فــیلتر شــکن استفاده کرده تونسته هم بازیشو سیو کنه و هم تبلیغ بخره ....
خواستم به بقیه پیشنهاد بدم اگه خواستن از این فـــیـلتر شکن
استفاده کنن شکلک
ممنون

پاسخ : ممنون از پیشنهادتون شکلک اونم خوبه ولی لنتـــــرن ساده تره ولی تو سرغت هیچکدوم به هاتــــ اسپاتــــ نمیرسن !

توسط : angella در ساعت : 0:37و تاریخ : 1395/04/29

سلام من فیلتر شکن سایفون ریختم فعالش کردم بعد رفتم در جایی که روزنامه هارو انتخاب کردم آخریشو انتخاب کردم چند ثانیه صبر کردم اما هیچی نشد تو مغازه star Wow هم اینکارو کردم چیزی نشد لطفا راهنمایی کنیدشکلک

پاسخ : سایفـــــــون خودش فیلتر شد !!! از فیلتـــــــرشمن های دیگه استفاده کنید (هات اسپات یا لنتـــ ــ ــرن)

توسط : مهدیه در ساعت : 20:29و تاریخ : 1395/04/28

براي ديدن نظرات بيشتر اين پست روي شماره صفحه مورد نظر در زير کليک کنيد:
بخش نظرات براي پاسخ به سوالات و يا اظهار نظرات و حمايت هاي شما در مورد مطلب جاري است.
پس به همين دليل ازتون ممنون ميشيم که سوالات غيرمرتبط با اين مطلب را در انجمن هاي سايت مطرح کنيد . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نيز نظري براي اين مطلب ارسال نماييد:
کد امنیتی رفرش