|پست کاربران| 

سلام دوستان تقریبا همتون با بازی استارگرل آشنایی دارید و میدونید چیه و چه جوریهلبخند

حالا من اومدم درباره ی یکی از بزرگترین و بهترین هک استارگرل به اسم هک ورونا حرف بزنممژه

هک ورونا چیهمتفکر
هک ورنا یه جور هکه که روی استارگرل
انجام می شه این هک خیلی سخته و درد سر زیادی دارهابله
با هک ورونا می تونید همه ی لباس ها و هدیه ها و... رو بگیری

حتی تاجقلب

وبعضی از لباس های کم یاببه من زنگ بزن

وقتی که هک کنید لول تون بیهات می شه و پول تون منفی اما شما همه ی لباس ها رو داری و دیگه نمی خواد خرید کنیدچشمک
تازه میتونید تمام وسایلی که توی مسابقه فشن استفاده میکنید تا استارگرلتون خوشگل بشه رو خارج از مسابقه هم انجام بدید مثل عکسی که گذاشتمهورا

هک ورونا کم یاب و سخته که بایدگوشی یا تبلت روت بشهتعجب

امیدوارم خوشتتون اومده باشه جیرجیرکی هابای بای

آیدی من: XA2D72

برای آموزش هک ورونا کلیک کنید 

تاریخ : پنجشنبه 01 مهر 1395 زمان : 12:30 توسط : barancandy
:: نظرات

سلام لاوا لطفا لایکم کنید ایدیم:mweejw اگه هم خوشتون اومد ادم کنید و ویوت یادتون نره❤

توسط : Lola در ساعت : 15:49و تاریخ : 1400/08/28

حتی میشه اون لباس هایی که توی فروشگاه جدیدش هستن رو داشته باشی؟

پاسخ : احتمالا بله

توسط : fatemeh در ساعت : 22:33و تاریخ : 1395/11/14

تورو خدا آموزش هک ورونا رو بذارین وگرنه من از سایتتون میرم و دیگه کاربران نیستم

توسط : فاطمه در ساعت : 19:48و تاریخ : 1395/11/12

یا به همه بگید یا اصن بروز ندید @_@ مردمو برا چی میزارید تو خماری آخه؟
من هرچی پول بخواد میدم تا یادش بگیرم
یه راهنمایی کنید خب که این هک چجوری انجام میشه بقیش با خودمون
الان من نمیدونم دقیقا اولین قدم برای این هک چیع ×_×
کاش میدونستم
خوشحال میشم خبرم کنید از طریق وبلاگ یا ایمیلم

پاسخ : بزودی میزاریمش

توسط : ایزابلا در ساعت : 23:06و تاریخ : 1395/10/11

یعنی حتّیٰ اگر تو مسابقه هم برنده نشدیم میتونیم تاج بنفشه رو بگیریم اگر هک ورونا داشته باشیم؟

پاسخ : احتمالا

توسط : میسا در ساعت : 15:48و تاریخ : 1395/10/05

چطور میتونم هک ورونا رو دانلود کنم؟💗

پاسخ : اطلاعی راجبش ندارم

توسط : missy در ساعت : 12:14و تاریخ : 1395/09/12

بخش نظرات براي پاسخ به سوالات و يا اظهار نظرات و حمايت هاي شما در مورد مطلب جاري است.
پس به همين دليل ازتون ممنون ميشيم که سوالات غيرمرتبط با اين مطلب را در انجمن هاي سايت مطرح کنيد . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نيز نظري براي اين مطلب ارسال نماييد:
کد امنیتی رفرش