با سلام

پس از درخاست های زیاد امروز میخوام آموزش هک ورونا رو بهتون بگم

مستقیم وارد بحص میشم

موارد مورد نیاز :

1 - روت بودن گوشی (آموزش روت

2- نرم افزار RTP (برای دانلود کلیک کنید

3- فایل P54E28 (برای دانلود کلیک کنید

4- یکی از نسخه های جدید استارگرل به دلخوه خودتون (جدیدترین نسخه

آموزش کار

وارد نرم افزار RTP بشید

وارد Root Browser بشید که روش علامت زرد رنگ جیرجیرک هستش

وارد پوشه sdcard بشید و توی اونجا (توی تک تک پوشه ها) دنبال فایل profile.sqlite بگردید (به احتمال 90 درصد توی همه گوشی ها شاید تو پوشه Download یا ADM باشه)

روش نگه دارید و بعد گزینه Copy و انتخاب کنید

بعد از پایین سمت چپ علامت خونه هستش روش بزنید

وارد پوشه data بشید - بازم وارد پوشه data بشید

بعد توی اونجا دنبال پوشه ای به نام com.animoca.stargirl.com باشید (بالای هر پوشه علامت نرم افزارش هست)

واردش بشید و از پایین دکمه Paste رو بزنید

روش اون فایل باز نگه دارید و بعد دکمه Permissions رو بزنید

توی صفحه ای که باز میشه همه مکعب های موجود رو تبدیل به تیک بکنید

و بعد دکمه ok رو بزنید اگه با خطا هم مواجه شدید ایرادی نداره وارد بازی بشید و میبینید که وارد لول 200 شدید

الان کافیه فیــــــلتر شکنتون رو روشن کنید و دیتای بازی* رو دانلود کنید و از بازی خارج بشید و دوباره وارد بازی بشید

(* منظور از دیتا اون آیکون لباس توی قسمت پایین سمت چپ هستش که روش نوشته شده NEW هستش)

تمام - استارگرل شما هک ورونا شد

بقیش با خودتون

نکات مورد توجه

1. شاید این هک روی گوشیتون انجام نشه - علتش از دو مورد بیشتر نیس (1. گوشیتون نمیکشه - چه از لحاظ اندروید یا خیلی چیزای دیگه 2. گوشیتون به طور کامل روت نشده) دیگه من علت دیکه ای نمیدونم خواهشا نپرسید

2. شایعاتی وجود داره که میگن اگه افراد زیادی از هک ورونا استفاده بکنند بازی برای ایران قطع میشه که من همینجا میگم این ها همش دروغ و شایعست و همچین چیزی نمیشه

3. من هرچی میدونستم همیناس خواهشا سوال های سخت نپرسید که جواب داده نمیشه

4. اگه کسی چیز های بیشتری درباره هک ورونا میدونه حتما بگه

5. تضمین نمیکنم که روی همه نسخه های درست کار بکنه

6. لطفا همه کار ها رو به صورت کامل و درست انجام بدید اگه میخواید به نتیجه برسید

---------------------------------------

امیدوارم که کار بکنه و خوشتون بیاد و با نظرای خوبتون بهمون انرژی بدید

لینک ویدیو آمورشی توی آپارات : (توی ویدیو میتونید به صورت کامل نگاه کنید و متوحه بشید)

http://www.aparat.com/v/09avw

دانلود ویدیو آموزش هک ورونا حجم 16 مگابایت

 ----------------------

تاریخ : یکشنبه 01 اسفند 1395 زمان : 20:00 توسط : محمد شاهین
:: نظرات

اندروید بالای چند نیازه؟

پاسخ : 4.3

توسط : Saba در ساعت : 15:34و تاریخ : 1396/05/02

ببخشید با نرم افزار RTL هم میشه؟

پاسخ : نه نمیشه

توسط : missy در ساعت : 20:25و تاریخ : 1395/12/20

ممنون که هک ورونا رو گذاشتین ببخشید این هک مال همه بازی های star girl هستش

پاسخ : بله

توسط : لیلی در ساعت : 1:18و تاریخ : 1395/12/16

ممنون اما خیلی سخته من انجام نمیدم

توسط : Kogyeol در ساعت : 16:44و تاریخ : 1395/12/06

من پوشه prifile.sqlite رو پیدا نمیکنم!! چیکار کنم؟؟

پاسخ : پوشه نیست . اسم فایلی هستش که از لینک بالا یتونید دانلودش کنید اسمش هس : P54E28

توسط : star girl در ساعت : 16:14و تاریخ : 1395/12/05

سلام ببخشید ممنون از لطفتون که این اموزش رو گذاشتین. من هک ورونا رو بلد بودم اما نمیشد سر گوشیم بازی رو هک کنم خواستم بپرسم نسخه کامپیوتریشو میشه هک ورونا کرد

پاسخ : خواهش میکنم از شما . تست نشده حتما تست کنید و نتیجه رو به ما اعلام کنین ممنون میشم

توسط : N در ساعت : 20:23و تاریخ : 1395/12/03

سلام به شما
خواستم بگم که اگه تو یوتیوب بروید و با سرچ کردن اسمی به نامSTAR GIRL TOP اون همه ی فیلم هک ورونا هم داره و هک تمام چیز های استار گرل البته من اون فیلم دیدم چیزی هم نفهمیدم اما اینجا خیلی خوب توضیح دادید فوق العاده اسشکلک
امیدوارم همیشه پیروززززززز باشید شکلک

پاسخ : خواهش میکنم
خوشحالی شما هدف ماهستش

توسط : مهدیه در ساعت : 16:19و تاریخ : 1395/12/02

ببخشید نسخه‌ی ورونا رو باید از کجا دانلود کنیم

پاسخ : آموزش رو کامل و دقیق مطالعه کنید

توسط : Pange Tala در ساعت : 23:39و تاریخ : 1395/12/01

خواهش میکنم نسخه هک ورونا شده رو بزارین 😞 من یکی از کاربرای شمام که هک ورونا کردم اما تاهک کردم استارگرلم باز نکرد با اینکه قبال باز میکردم ازتون خواهش دارم خواهش میکنم😢😢😢😢😞😞😞😞

پاسخ : ما یه ماه روی همین بحص تحقیق کردیم ولی متاسفانه نشدش و همچین چیزی از عهده من خارجه

توسط : فاطمه در ساعت : 22:58و تاریخ : 1395/12/01

سلام لطفا زودتر بزارید خیلی گذشته کی آماده میشه؟

توسط : Mahsa در ساعت : 22:47و تاریخ : 1395/11/21

براي ديدن نظرات بيشتر اين پست روي شماره صفحه مورد نظر در زير کليک کنيد:
بخش نظرات براي پاسخ به سوالات و يا اظهار نظرات و حمايت هاي شما در مورد مطلب جاري است.
پس به همين دليل ازتون ممنون ميشيم که سوالات غيرمرتبط با اين مطلب را در انجمن هاي سايت مطرح کنيد . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نيز نظري براي اين مطلب ارسال نماييد:
کد امنیتی رفرش