با سلام خدمت تمامی عزیزان

امروز با گام اول هک ورونا که روت کردن گوشی هستش مزاحمتون شدیم

قبلا توی کانال جیرجیرک یه پست راجب به فواید و مضرات روت گذاشته بودیم و امروز به درخواست زیاد دوستان آموزش روت رو  هم گزاشتیم

روت دستگاه های اندروید هزاران روش داره که من به ساده ترین روش هاش میخوام بهتون آموزش بدم

روش اول) مراجعه به گوشی فروشی ها یا تعمیرات گوشی

من اول از همه این روش رو بهتون پیشنهاد میدم . شما راحت  میتونید ببرید به یه گوشی فروشی یا تعمیراتی موبایل که بهش اطمینان کامل دارید و اون با گرفتن مبلغ کمی میتونه خیلی بهتر دستگاه شما رو روت کنه چون تجربه هم دارند و ...

روش دوم ) استفاده از نرم افزار iJer Root مخصوص گوشی های اندروید

شما میتونید با استفاده از این نرم افزار به راحتی گوشی خودتون رو روت کنید (مخصوص اندروید 4.3 به پایین و شاید هم 4.4)

آموزش کار : از اتصال به اینترنت پرسرعت خودتون مطمعن باشید ، وارد نرم افزار بشیدو روی دکمه Root کلیک کنید (شاید هیچ عملکردی نشون نده) چند دقیقه ای اینجوری وایسید تا پایین گوشی یه متنی بنویسه (متنش توی گوشی های مختلف متفاوته)

بعد اینکه همچین متنی رو دیدید گوشی خودتون رو خاموش و روشن کنید ! تمام گوشی شما روت شده است

برای تست اینکه روت شده یا نه میتونید از نرم افزار iJer Chek Root استفاده کنید

لینک دانلود iJer Root (نسخه سالم)

لینک دانلود iJer Chek Root

 این دو نرم افزار رو هم میتونید از کانال جیرجیرک دانلود کنید . لینک کانال جیرجیرک : Telegram.me/Jerjerak

روش سوم ) استفاده از نرم افزار کینگ روت برای کامپیوتر (این روش روی تمامی نسخه های اندروید کار میکنه)

دانلود نرم افزار کینگ روت از سرور های سافت 98 (رمز فایل : soft98.ir)

ابتدا نرم افزار را دانلود و در کامپیوتر یا لب تاب خود نصب کنید سپس گوشی خود را با کابل usb به کامپیوتر وصل کنید توجه داشته باشید که هم گوشی شما باید به اینترنت پرسرعت وصل باشه و هم کامپیوتر یا لب تابتون. بعد وارد نرم افزار بشید و بعد از شناسیایی گوشیتون یه دکمه میاد که روش نوشته شده root کلیک کنید و بعد از پر شدن نوار و وقتی که با پیام موفقیت آمیز روبرو شدید گوشیتون رو از کابل جدا کنید و خاموش روشن کنید! گوشیتون روت شد

مثل شیوه قبلی با استفاده از نرم افزار iJer Chek Root گوشیتون رو تست کنید که ببینید روت شده یا نه

پایان کلام

من اول هم گفتم و الان هم میگم که من شیوه اول رو بهتون پیشنهاد میکنم امیدوارم که موفق بشید !

تا گام دوم هک ورونا شما رو به خدامیسپارم

تاریخ : شنبه 02 بهمن 1395 زمان : 18:19 توسط : محمد شاهین
:: نظرات

آیا گوشی که خط نداره هک هم میشه؟؟؟


لطفا نسخه پری دریایی هم بزارید 😊

پاسخ : بله میشه ربطی به سیم کارت نداره

توسط : در ساعت : 14:33و تاریخ : 1400/06/20

سلام آقا شاهین .
.
.
من چند بار مراحل دو هک رو امتحان کردم . اندروید تبلتم۴.۴ هستش .
وقتی دان میکنم به صورت فایل فشرده در میاد.،،،
چیکار کنم؟؟؟؟!؟؟؟!!😭😭😭😭😭😵😈

پاسخ : کامل دانلود نمیکنید
از دانلود منیجر استفاده کنید - پیشنهادی : دانلود منیجر ADM
برای باز کردن فایل های زیپ و فشرده هم از RAR استفاده کنید

توسط : حبیبه در ساعت : 21:39و تاریخ : 1396/01/25

متشکرم من روت کردم الان چیکار کنم 😊😊😊

پاسخ : به صفحه اصلی سایت برید . آموزش هک ورونا اونجا هستش

توسط : دنیز خیری امیر خیز در ساعت : 19:13و تاریخ : 1395/12/03

سلام ببخشید بلواستکم میشه روت کرد برا هک ورونا؟

پاسخ : نه

توسط : زهرا در ساعت : 21:25و تاریخ : 1395/11/03

سلام .سوالی داشتم اندروید من 4.4.2 هست وقتی خواستم با برنامه روتی که گذاشتید یعنی iJer Root روت کنم چند دقیقه ایستاد بعد نوشت که این مدل گوشی رو حمایت نمی کنه
اخه شما تو متن تون نوشتید که (شاید هم 4.4) خواستم بپرسم اگه اندرویدم بااین برنامه روت نمیشه از راه دیگه استفاده کنم .با تشکر

پاسخ : از روش سوم استفاده کنید

توسط : مهدیه در ساعت : 21:44و تاریخ : 1395/11/02

ببخشید میشه ضررات روت کردن رو بگین من تلگرام ندارم که ببینمشون 😢 میخوام ببینم می ارزه یا نه ?

پاسخ : گرانتی گوشی از بین میره
سرعت گوشی کاهش میاد
امنیت گوشی پایین میاد و راحت هک میشه
ولی درمقابل اینا فوایدی هم داره

توسط : الناز در ساعت : 20:42و تاریخ : 1395/11/02

سلام به شما . ببخشید وقتی می خوام این نرم افزارiJer Root می نویسه این بسته مشکل تجزیه دارد چی کار کنم لطفا راهنماییم کنید .
با تشکر:-)

پاسخ : خیلی ممنون از اطلاعتون . فایل جایگزین شد

توسط : مهدیه در ساعت : 18:54و تاریخ : 1395/11/02

سلام به تمام جیرجیرکیا شکلک از شما بسیار متشکرم که این آموزش رو گذاشتید بسیار متشکرم واقعا من دنبال یه راه ساده برای روت گوشیم بودم و چندین بار هم با نصب نرم افزار های روت با مشکلاتی روبه رو شدم ولی خیلی ممنون که گذاشتید ممنونمشکلکشکلک

پاسخ : خواهش میکنم
خوشحال شدم که تنوستم کمکتون کنم

توسط : مهدیه در ساعت : 18:46و تاریخ : 1395/11/02

بخش نظرات براي پاسخ به سوالات و يا اظهار نظرات و حمايت هاي شما در مورد مطلب جاري است.
پس به همين دليل ازتون ممنون ميشيم که سوالات غيرمرتبط با اين مطلب را در انجمن هاي سايت مطرح کنيد . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نيز نظري براي اين مطلب ارسال نماييد:
کد امنیتی رفرش