داشتم پیام بازرگانی نگاه میکردم این صداوسیمای مسخره هی وسطش سریال نشون میداد!!!!

لبخند 

دوستو داشتش میمورد به من گفت:من از شب اول قبر میترسم منو شب دوم قبر کنید!!!

نیشخند 

یکی از تفریحات باحال من اینکه گوشیمو میزارم جلوی اسپیکر... تا اس میاد نویز بکنه تا دو ثانیه زود تر بفهمم ذوق کنم؟؟؟؟

لبخند 

به نظر من سه راه برای پول در اوردن وجود داره:

1-پدرت برات پول دربیاره!

2-پدر مردم رو برای پول در بیاری!

3-پدرت در بیاد تا پول در یباری!

نیشخند 

دیروز ماشینم تو برف گیر کرده بود زنجیر نداشتم سینه زدم!

لبخند 

میدونید بارون , حاصله چیه ؟؟؟؟

حاصل کارای خاک بر سری 2 تا ابره !!!!

.

.

.

.

.

.

 

حالا هی برید زیر بارون , عاشقانه قدم بزنید

نیشخند 

من تا همین دیشب فکر میکردم ریلیشن شیپ یه نوع کشتی تفریحی و توریستیه...

از بس که پاکم من! 

تسبیح من کو؟؟؟؟

 لبخند

 من اول فک میکردم یبوسَت یه جور جهت ماهوارست!

 

 

 

نیشخند

این!

نه این یکی!

نه دیگه این!

خداوکیلی روی این یکی برم دیگه...

 

من هنگامی که میخوام  سوار پله برقی بشم!

لبخند

 بعضیا هستن وقتی جوک گفتنشون تموم میشه بقیه منتظر شنیدن بقیه ش میمونن!اینا رو سر به سرشون نزارید ، اینا به امید همین چیزا تنفس میکنن...

 نیشخند

تاریخ : یکشنبه 04 اسفند 1392 زمان : 17:24 توسط : محمد شاهین
:: مطالب مرتبط
:: نظرات

عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالی مثه همه ی پست هاشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

پاسخ : چشاتون عالی میبینه . خعلی مرسی از #نظرخوبتون

توسط : ♥emily در ساعت : 13:35و تاریخ : 1394/04/18

بخش نظرات براي پاسخ به سوالات و يا اظهار نظرات و حمايت هاي شما در مورد مطلب جاري است.
پس به همين دليل ازتون ممنون ميشيم که سوالات غيرمرتبط با اين مطلب را در انجمن هاي سايت مطرح کنيد . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نيز نظري براي اين مطلب ارسال نماييد:
کد امنیتی رفرش