بار اول که نگاهم کردی فکر کردم عاشقی

بار دوم فکر کردم دیونه ای

بار سوم فکر کردم دوستم داری

اما بعد ها فهمیدم آدم ندیده ای!

 

...

 

در کوچه های عشق دنبال تو میگشتم

.

.

.

حقیقتش شب بود ترسیدم برگشتم!

 

...

 

دوست دارم یه سنگ بردارم و و روی  اون بنویسم : دلم برات تنگ شده و اونو محکم بکوبونم توی سرت تا بفهمی فراموش کردن من چقدر سخت و دردناکه!

 

...

 

از درخت آموختم که

.

.

.

نه  واقعا انتظار داری از درخت چیزی یاد بگیرم؟ :|

من از استاد چیزی یاد نگرفتم اونوقت از یه درخت چیزی یاد بگیرم ؟ :|

 

...

 

دختر است دیگر

.

.

.

.

.

نتیجه سونوگرافی رو میگم :|

چیه همش دوست دارین برای دخترا حرف درست کنین؟؟؟

 

...

 

چمن زیر پاتیم...

حالا یه وقت خر نشی بخوریمون !

 

...

 

اس ام اس نیمه شب:

ای بابا من باید هر شب مثل خل ها اس ام اس بدم بیدارت کنم؟خب خودت بیدار شو دیگه

 

...

 

.....*......

میدونی این چیه؟

.

.

.

تو تک ستاره منی

.

.

.

پایین نریا

.

.

.

 

* * * * * * * *

تاریخ : چهارشنبه 21 خرداد 1393 زمان : 16:38 توسط : محمد شاهین
:: نظرات
بخش نظرات براي پاسخ به سوالات و يا اظهار نظرات و حمايت هاي شما در مورد مطلب جاري است.
پس به همين دليل ازتون ممنون ميشيم که سوالات غيرمرتبط با اين مطلب را در انجمن هاي سايت مطرح کنيد . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نيز نظري براي اين مطلب ارسال نماييد:
کد امنیتی رفرش