آخرین آپدیت مطلب در 1393/11/17

 با سلام ؛

امروز من میخوام بهتون آموزش ساخت ورودی برای چتا رو به صورت رایگان به شما بدم

 

برای مشاهده آموزش ، به ادامه مطلب مراجعه کنید ...

ابزار وبمستر

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
تاریخ : دوشنبه 01 اردیبهشت 1393 زمان : 14:30 توسط : محمد شاهین
:: نظرات

سلام
خوبی؟
میشه کد هاش رو تو یه جعبه متن بدی
مال من فایل زیپ کدش رو باز نمیکنه

پاسخ : به ایمیلتون ارسال شد

توسط : سالسا در ساعت : 13:05و تاریخ : 1394/05/18

سلام من تو وبلاگ ساختن مشکل پیدا کردم اصلا نمیشه که وبلاگ ساخت راه دیگه ای نداره

پاسخ : خیر باید وبلاگ بسازید حتما

توسط : hesam در ساعت : 13:08و تاریخ : 1394/04/30

من درستش کردم داخل چت روم نمیره اصلا

پاسخ : یعنی چی ؟ کاش واضحتر توضیح میدادید

توسط : محمد در ساعت : 15:29و تاریخ : 1394/04/17

دقیق میگی ادرس چتروم را کجا بنویسیم

پاسخ : یه قسمت هستش نوشهت آدرس چت روم شما
برای پیدا کردنش میتونید از دکمه Ctrl + f کمک بگیرید

توسط : erfan در ساعت : 19:34و تاریخ : 1394/04/14

ببخشید تو رز بلاگ چطور وبللگ بسازن من هرچی میگردم گزینه وبلاگ ساختن رو نمیبینم

پاسخ : به لینک زیر برید :
https://www.rozblog.com/register.php
پاسخ : به لینک زیر برید :
https://www.rozblog.com/register.php

توسط : arash در ساعت : 14:18و تاریخ : 1394/04/02

داداش هستی
من به مشکل خوردم

پاسخ : بفرمایید

توسط : mohammad در ساعت : 15:57و تاریخ : 1394/03/29

h,k,rj hdk, ;[h fchvl c,n [,hf fni

پاسخ : جانم ؟

توسط : حسین در ساعت : 11:29و تاریخ : 1394/03/21

دمت گرم داداش از این آموزش دیگه فراتر نمیشه!!!البته برا ماهر ها

پاسخ : خخخخخ فدا مدا . خواهش میکنم شکلک

توسط : سهند در ساعت : 13:20و تاریخ : 1394/03/19

سیلوان چت خودت هم نمیره داخل

پاسخ : میاره . خب چون من ادرس چت روم خاصی رو بهش ندادم که بره این فقط یه نمونه هستش

توسط : ساحره در ساعت : 16:40و تاریخ : 1394/02/29

سیلوان چت خودت هم نمیره داخل

توسط : ساحره در ساعت : 16:40و تاریخ : 1394/02/29

براي ديدن نظرات بيشتر اين پست روي شماره صفحه مورد نظر در زير کليک کنيد:
بخش نظرات براي پاسخ به سوالات و يا اظهار نظرات و حمايت هاي شما در مورد مطلب جاري است.
پس به همين دليل ازتون ممنون ميشيم که سوالات غيرمرتبط با اين مطلب را در انجمن هاي سايت مطرح کنيد . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نيز نظري براي اين مطلب ارسال نماييد:
کد امنیتی رفرش