با سلام . احتمالا همتون با برنامه لاین آشنایی دارن یا حداقل اسم اون رو شنیدین

امروز برای جیرجیرکی های عزیز ، جدیدترین ورژن لاین مخصوص ویندوز 7 ، XP و 8  رو گزاشتم

 

کاملا متفاوت . شما دیگه میتونید با کامپیوترتون به لاین رفته و چت کنید و پست بزارین

دانلود با لینک مستقیم برای ویندوز xp  و 7 و 8

Download
 
تصاویری از محیط لاین برای ویندوز 8
ـ ـ ـ ـ ـ
تصاویری از محیط لاین برای ویندوز 8
ـ ـ ـ ـ
تصاویری از محیط لاین برای ویندوز 8
تاریخ : پنجشنبه 22 آبان 1393 زمان : 9:45 توسط : محمد شاهین
:: نظرات

سلامن لاین نصب کردم ولی وقتی ایمیل میزنم خطا میده

پاسخ : خب شاید با اون ایمیل تو لاین ثبت نام نکردید یا اشتباهی شده

توسط : رضا در ساعت : 22:39و تاریخ : 1394/08/03

ممنون

توسط : جواد در ساعت : 22:28و تاریخ : 1394/05/28

بیخود کرده واسه ویندوز اکس پی ارور بده....یعنی چی!!!!!

پاسخ : نمیدونم والا . من در این موارد ویندوز عوض میکنم

توسط : nafas در ساعت : 18:12و تاریخ : 1394/05/26

اموزش نصبم لطفا بزارین

پاسخ : نصب کردنش چیزی نیس .بعد از دانلود میخواید باز کنید next رو بزنید و تمام

توسط : علیرضا در ساعت : 20:36و تاریخ : 1394/05/24

سلام من برای ویندوز xp دان کردم اما نصب نمیشه میشه برای ویندوز منم یکی بذارین؟

پاسخ : این برا ویندوز xp هم میشه . حالا شاید مشکل از سیستم شما باشه
پاسخ : این برا ویندوز xp هم میشه . حالا شاید مشکل از سیستم شما باشه

توسط : لیلا در ساعت : 15:05و تاریخ : 1394/05/13

باسلام

پاسخ : سلام شکلک

توسط : m h در ساعت : 12:19و تاریخ : 1394/04/12

دارم دانلود میکنم آیا با داشتن وبلاگ هم میشه

پاسخ : یعنی چی ؟ چه ربطی به وبلاگ داره ؟

توسط : سید مجتبی در ساعت : 1:52و تاریخ : 1394/03/29

خوب بود.

پاسخ : شکلک

توسط : علي در ساعت : 16:52و تاریخ : 1394/03/20

باسلام من برنامه رو دانلود کردم برا ی ویندوز ایکس پی ایمیل ادرسی که میخواد رو میزنم ولی پیغام خطا میده .و از ادامه برنامه جلوگیری میکنه

پاسخ : واس ویندوز اکس پی بعضی اوقات ارور میده . با تغییر ویندوز درست میشه . ترجیحا ویندوز 7 64 بیتی کنی بهتره

توسط : مجید در ساعت : 12:50و تاریخ : 1394/03/11

ghghghghh

پاسخ : !!!!!!!!!!

توسط : mortezaazad در ساعت : 12:08و تاریخ : 1394/02/28

براي ديدن نظرات بيشتر اين پست روي شماره صفحه مورد نظر در زير کليک کنيد:
بخش نظرات براي پاسخ به سوالات و يا اظهار نظرات و حمايت هاي شما در مورد مطلب جاري است.
پس به همين دليل ازتون ممنون ميشيم که سوالات غيرمرتبط با اين مطلب را در انجمن هاي سايت مطرح کنيد . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نيز نظري براي اين مطلب ارسال نماييد:
کد امنیتی رفرش