با عرض سلام !

بچه ها کسی میدونه سنگ جادویی چی هستش توی بازی استارگرل ؟

یا چجوری میشه پیداش کرد ؟ چه شکلیه ؟ هر کی میدونه خواهشا به ما بگه به طور کامل زیر همین پست توضیح بده تا همه دوستان بفهمن چون این سوال خیلیا هستش که سنگ بازیی که میگن توی استارگرل چیه

خیلی ممنون ...

ما هم برای جبران آی دیشو توی قسمت ای دی های برتر سامانه استارگرل میزاریم ... 

خیلی ممنون منتظر جواباتون هستیم....

نظرات رو حتما بخونید

تاریخ : دوشنبه 28 تیر 1395 زمان : 13:08 توسط : محمد شاهین
:: نظرات

سلام من نمیدونم چیه🥲 ببخشید ولی ایدیمو میزاری سایتت تروخدا مرسی GY22TP

توسط : ثنا در ساعت : 22:16و تاریخ : 1400/12/22

سلام .
تا اونجایی که من میدونم گوی آبی فقط تو نسخه کزیسمسی پرنسس گالا پیدا میشه.
بختطر اینکه من نسخه هک شده رو دارم گوی آبی زود تر پیدا میشه.
اولای بازی میبینین که هیچ گوی آبی توی خیابونا وجود ندارهولی کم کم با افزایش لو ها پیدا میشن.
اگ میخوایین گوی آبی داشته باشیم دیتا باس کامل باشه،گوشیتون یا تبلتتون روت باشه(گارانتی از بین میره )
در ضمن جدید ترین نسخه رو دتشته باشین.
.
.
.همین.

آیدیمم محض اینکه جواب درست باشه میزارم.ممنون.

66755

توسط : مسرورا در ساعت : 19:03و تاریخ : 1396/01/25

سلام در مورد سنگ جادویی اول بگم که اونا مخصوص پرنسس گالا هستن پس باید اول پرنسس گالا رو داشته باشی برای گرفتن اون سنگا می تونید از هک وارنا استفاده کنید دستگاه روت شده نیاز داره بستگی داره به دستگاه ... اگه هک وارنا ندارید برای گرفتن سنگا باید جدید ترین ورژن داشته باشید دیتاتون کامل باشه گوشیتونم روت باشه kjk5dl

توسط : KJK5DL دیدی Anna در ساعت : 15:31و تاریخ : 1395/10/17

منم همون نظرات تکراری بالا رو میگم البته من اون آدما رو میشناسم دوستم نسخه پول بینهایت پرینسس گالا رو داشت بعد برامن استار گرل مد هستش بعد یروز اومد جلو من پز میداد میگفت آره فلان بی اف هارو دارم بعد دیدم دارک پرینس اون یارو مو بلوند و علاعدین و شاهزاده دیو و کاپیتان جان رو داشت اخه اونروز داشتیم دزداندریایی کاراعیب رو نگاه میکردیم کاپیتان جانو دوستم دید جیغ کشید گف من اینو دارم =_= منم داغون شدم تا اینکه به جای اون سنگه و اون خونه سیاه یا بنفشه کلید های رنگی رنگی و یه پری اومد ذوقزده شدم اما این سه تا داشت کاپیتان جان نبود ×_× خلاصه اینجا باید سه تا 150 تا کلید و گوی بگیرید اونا میاد +_+ ولی پرینسس گالا سنگه

توسط : ایزابلا در ساعت : 23:33و تاریخ : 1395/10/11

با سلام......شکلک من خودم موفق شدم که سنگ ها رو بدست بیارم و اون سه تا پرنس رو باز کنم . ........ تا اونجایی که می دونم سنگ ها و کلید ها فقط در نسخه ی پرنسس گالا هستند.... کلید ها هم در قسمت هایی از خیابان مخفی شدند ( مثلا در کنار در کافه ) ... وقتی تعداد کلید ها به حدی برسند به ما سنگ جادویی یا گوی بلورین داده می شود ..... و بعد کنار خونه اتاقی بنفش رنگ دیده می شود...و بعد باید با یکی از کلید ها یکی از سه در را به صورت انتخابی باز کنیم و بعد یکی از پرنس ها قفلش باز می شود ........ امیدوارم توضیحاتم به درد بخور باشد .... با تشکر از وبسایت عالی شما ........ آیدی من : nd5d5

توسط : Elsa در ساعت : 11:38و تاریخ : 1395/05/03

تا اون جاىى ک من مىدونم فقط در بازى پرنسس گالا اىن جورى بود و اگر ما ىک سرى کلىد رو کى داخل خىابون بودن ک با جمع کردن اونها وقتى .ب ى تعداد خاصى رسىد بهت ى سنگ با بىشتر بهت مىده وبا جمع کدن سنگ جادو ها مىتونى از 4 boy ىکىشون رو انتخاب کنى (بارى سه تاى دىگشون هم همىنطوره)درضمن توى پرنسس گالا ىنى دقىقا کنا خونه ى اتاقى بود ک بىش مىگفتن اتاق سىاه البته بنفش بود و از اونجا مىشد اونارو بگىرىشکلکشکلکشکلکشکلک

پاسخ : درسته ، همینه ... ملیکا خانوم هم همینو گفتن .... تشکر فراوون (ای دیتون رفت توی سامانه) شکلک

توسط : BoooooM در ساعت : 11:30و تاریخ : 1395/05/01

سلام تو بازی پرنسس گالا یه سری توپ های بلورین ابی هر ۵ روز یه بار به تعداد مشخص توپ میزاره برای جمع اوری که مثلا باید ۵۰۰ تا توپ بلورین جمع کنی تا برات دوس پسرای پرنسسی برات بیاد من همشونو دارم اخه نسخه من هکه کادو های قشنگی هم میدن ولی دیگه از مد افتادن الان هری استایلز گروه واندرکشن مدن جدیدترین دوسپرا همینان که البته هنوز زین رو نگرفتم ولی بزودی می گیرمش یه موقعی اقا ژاپنی مد بود همه دوستام با اون عکس می گرفتن می زاشتن تو تلگرام الان همه دوستام با واندرکشن عکس میزارن شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک الانم که بهشون گفتم چطوری هیلتون رو هک کنن که اصن از لباسای هیلتون جدا نمیشنشکلکشکلکشکلکشکلک موندم ججوری جداشون کنم شکلکشکلکاخه تابستونه تو خونه نشستیم یه تبلت دستمونه با یه خروار کلاس والا تلگرامم که شده بلای جونم این دوستامونم از وقتی استارگرل رو بهشون یاد دادم یه گروه زدن مدیرشم کردن من گفتن آموزش خودمم که بی مخ براشون اپلود می کنم والا اخه تنها سرگرمیمم همینه به خدا چی کار کنم

مرسی ملیکا
هر وقت خواستید بهم بگید اموزش هیلتون رو بزارم منظورم هک کردنشهشکلکشکلکشکلکشکلک

پاسخ : عاها که اینطور فکر کنم دیگه ته آموزششش (همین سنگ جادویی)همین باشه !
من ندیدمش ولی ! خیلی دمت گرم دم همه اونایی ک نظر دادنم گرم
آموزشات عالیه ملیکا! خیلی عالی توپ و بیست و باحال و خنده دار و عالی و سرگرم کننده :|
خیلی عالیه در کل مرسی
--------
خخخخخخخخ ، خب میشه به ماهم بگی تا ما هم بری تو بحرش ، شاید مام چسبیدیم بهش
اگه زحمت نمیشه
اگه زحمت نشه
بازم اگه زحمت نباشه به صورت خلاصه وار کوچولو بگید
مرسی منتظریم همگی

توسط : ملیکا جون در ساعت : 20:14و تاریخ : 1395/04/29

تا اون جایی که من میدونم توی یه زمان خاص هرسال تعدادی سنگ آبی رنگ توی بازی پیدامیشدند که باید اون هارو جمع میکردیم و چهار تا boy frinds که توی خونه اسمشون؟میاومد رو میگرفتیم
یکیشون علائدین بود یکی دیگه دیو بود شوهر بل
یکی دیگه هم یه طرف موهاش رو بافته بود😓😓اسم دوتا رو نمیدونم ولی تا همین حد😊😊

پاسخ : امکان داره اینم باشه ! از شما هم ممنون

توسط : elham در ساعت : 15:55و تاریخ : 1395/04/29

خدایی!!
من که از خدامه
VBH8PF
👆این ای دیم بود
خیلی ممنون 😂😂

پاسخ : شکلک البته ، ممنون از لطفتون گذاشتمش

توسط : angella در ساعت : 11:10و تاریخ : 1395/04/29

فکرکنم به دلیل شروع کریسمس نسخه پرنسس گالا رو توضیع کردنو به همین دلیل گوی های جادویی آبی رنگ رو می شد جمع کرد تا اون سه چهار تا پسر که توی لیست boy friend مشخصاتون علامت سواله رو به دست آورد مثل نسخه colors of spiring که با شروع بهار بود هر کی اون زمان بازی میریخت میتونست تخم مرغ های رنگی رو جمع کنه تا مجوعه لباس هایی که گذاشته بود رو مجانی به دست آورد...
البته من این رو شنیدم نمیدونم
درسته یا نه اما خوشحال میشم درست باشه شکلک

توسط : angella در ساعت : 0:26و تاریخ : 1395/04/29

براي ديدن نظرات بيشتر اين پست روي شماره صفحه مورد نظر در زير کليک کنيد:
بخش نظرات براي پاسخ به سوالات و يا اظهار نظرات و حمايت هاي شما در مورد مطلب جاري است.
پس به همين دليل ازتون ممنون ميشيم که سوالات غيرمرتبط با اين مطلب را در انجمن هاي سايت مطرح کنيد . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نيز نظري براي اين مطلب ارسال نماييد:
کد امنیتی رفرش