به خبر که هم اکنون به دستم رسید توجه کنید

Paris sets up shop in Star Girl! Grab Paris Hilton’s most fabulous clothes and accessories in the new Paris Hilton Collection! Miss Hilton definitely knows what it means to be a superstar. Live like one, dress like one, and let Paris guide you to your stardom! This hot update also features a total of 150 new clothes and chic accessories, an exciting new Yoga-themed mini-game, and new photo frames! What’s more, a Paris Hilton-themed fashion

competition will be held on the 27th of July, so get ready, glam up, and find out if you are born with glitter in your veins just like Paris!

 

ترجمه  (با تشکر از دوست عزیزم خانوم گل به خاطر ترجمه صحیحشون)

مجموعه ی فروشگاه پاریس در استار گرل !لباس های افسانه ای و لوازم جانبی از مجموعه ی پاریس هیلتون .خانم هیلتون قطعا میدانند معنی سوپر استار چیست. زندگی درجه یک ، لباس درجه ی یک و همچنین اجازه بدهید تا راهنمایی های پاریس شما رو تبدیل به یک ستاره بکنه ! این اپدیت شگفت انگیز شامل 150 لباس جدید و لوازم جانبی شیک و یک مینی گیم هیجان انگیز یوگا و همچنین قاب عکس های جدید است !چیزهای بیشتر با مضمون مد پاریس هیلتون. مسابقه در 27 ام ژوئیه برگزار میشود. آماده بشید و پیدا کنید اگر شما با زرق و برقی مانند پاریس بدنیا امده اید

 

 توجه توجه : اومدش بلاخره

برای دانلود کلیک کنید

تاریخ : دوشنبه 12 مرداد 1394 زمان : 18:32 توسط : محمد شاهین
:: نظرات

ممنون از سایت خوبتون
ایدی من : BR9NN7
لطفا لایک و ووتم کنین
بازم ممنون

توسط : BAHAR در ساعت : 22:32و تاریخ : 1394/07/21

لباساشون پول واقعی می خواد؟

پاسخ : اره

توسط : Sara در ساعت : 21:08و تاریخ : 1394/06/28

لباساش پول واقعی میخواد؟

پاسخ : اره

توسط : مخمم در ساعت : 13:58و تاریخ : 1394/06/28

ممنون ، خیلی دنبالش میگشتم

توسط : آتلیه کودک در ساعت : 15:32و تاریخ : 1394/05/29

ببخشید لینک دانلودش کجاست؟.؟؟؟؟؟؟؟

پاسخ : بزودی میزاریمش

توسط : پارمیس در ساعت : 0:32و تاریخ : 1394/05/25

سلام من نظر دوستان رو که دیدم متوجه شدم شما لینک قدیمیشو گذاشتين و میخواین جدیدش کنین اگه هم این طور نیست پس چرا نظرایی که دوستان دادن میگن لباسا پولش زیاده نمیخوایم بدیم هکشو بزارین‌
ولی من کاری ندارم میگم اگه لینک قدیمیشو گذاشتین بزارین دانلودش کنم تورو به خدا التماس میکنم اگه هم نزاشتین همین امروز بزارین
شما که مردمو مسخره نکردین که بگید لینکش هس ولی نمیتونیم بزاریم خواهش میکنم با مردم بازی نکنین همین امروز لینکشو بزارین حتی اگه قدیمی باشه التماس میکنم به خاطر امام زمان به خاطر بهترین عزیزتون بزارین لینکشو

پاسخ : خواهش میکنم قسم نخورید (این نسخه جدید به علت داشتن سرور قابل هک نیست)
برای دانلود نسخه ک شده قدیمی از لینک زیر استفاده کنید :
http://www.jerjerak.rzb.ir/post/260
یا توی قسمت جستجوی سایت کلمه هک رو جستجو کنید شکلک
-قسم خوردن هم کار زشتیه هم گناهه به خاطر خودتون میگم-

توسط : مینا در ساعت : 16:28و تاریخ : 1394/05/23

تو رو به خدا لینکشو بزارین التماس میکنم به خاطر خدا بزارین .
انقدر گریه میکنم از شب تا صبح حالم بدشده به خدا به جون بهترین عزیزتون لینکشو همین الان بزارین تو رو به خدا

پاسخ : منتظرم یکی از بچه ها لینکشو بهم بده خودم استفاده کنم مشکلاتشو پیدا کنم و بعد بزارم . همین روزا میزارمش شکلک خواهشا التماس نکنید

توسط : مینا در ساعت : 16:19و تاریخ : 1394/05/23

چجوری دانلود کنم ببخشید

پاسخ : بزودی میزاریمش

توسط : Avin در ساعت : 16:32و تاریخ : 1394/05/21

وایییی آقا شاهین من دانلود کردم ،باید حتما به لباساش واقعی پول بدیمشکلکشکلکخیلییی بد شدشکلکشکلک میشه ی کاری کنین ما پول ندیمشکلکشکلکشکلک

پاسخ : :| میشه از طریق تلگرام یا ایمیل بهم بفرستید
آدرس ایمیل : msh.s5.tm@gmail.com
آی دی تلگرام : telegram.com/m_shah_in
اگه بفرستید ممنون میشم

توسط : هستی در ساعت : 13:03و تاریخ : 1394/05/21

میشه بگید دقیقا چه زمانی لینکش رو میزارن؟ !
برای دانلود کردنش دل تو دلم نیستشکلک

پاسخ : شکلک منم دل تو دلم نیست . هروقت یه لینک ثابت ازش اومد در اختیارتون میزارم

توسط : یسنا در ساعت : 1:25و تاریخ : 1394/05/21

براي ديدن نظرات بيشتر اين پست روي شماره صفحه مورد نظر در زير کليک کنيد:
بخش نظرات براي پاسخ به سوالات و يا اظهار نظرات و حمايت هاي شما در مورد مطلب جاري است.
پس به همين دليل ازتون ممنون ميشيم که سوالات غيرمرتبط با اين مطلب را در انجمن هاي سايت مطرح کنيد . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نيز نظري براي اين مطلب ارسال نماييد:
کد امنیتی رفرش