من تا همین دیشب فکر میکردم ریلیشن شیپ یه نوع کشتی تفریحی و توریستیه...

از بس که پاکم من!

تسبیح من کو؟؟؟؟

 

 

 

از تفریحات سالم ما این بود که بعد از اینکه با اهنربا اشنا شدیم به زور می خواستیم قطبهای اهنربا ر هم بچسبونیم اما نمیشد...

البته من هنوز قانع نشدم و کماکان به تلاش خودم ادامه میدم!

 

 

من اول فک میکردم یبوسَت یه جور جهت ماهوارست!

 

 

این!

نه این یکی!

نه دیگه این!

خداوکیلی روی این یکی برم دیگه...

من هنگامی که میخوام  سوار پله برقی بشم!

 

 

بعضیا هستن وقتی جوک گفتنشون تموم میشه بقیه منتظر شنیدن بقیه ش میمونن!اینا رو سر به سرشون نزارید ، اینا به امید همین چیزا تنفس میکنن...

 


> از دختره یه جزوه خواستم … امروز منو صدا کرده میگه چرا رک و راست حرف دلتو نمیزنی ؟؟؟
 > من :|
 > جزوه :|
 > رک :|

تاریخ : یکشنبه 04 اسفند 1392 زمان : 17:34 توسط : محمد شاهین
:: نظرات
بخش نظرات براي پاسخ به سوالات و يا اظهار نظرات و حمايت هاي شما در مورد مطلب جاري است.
پس به همين دليل ازتون ممنون ميشيم که سوالات غيرمرتبط با اين مطلب را در انجمن هاي سايت مطرح کنيد . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نيز نظري براي اين مطلب ارسال نماييد:
کد امنیتی رفرش