دوس دارم شب ، بیوفتم روت همه جاتو بخورم...

دوستدارم شما (پشه)

 

♣♣♣

 

یکی از فانتزیام اینه که برم جلو یه مجتمع و وقتی میخوام وارد بشم یه نفر بیاد بگه ببخشید شما نمیتونید وارد ایتجا بشید.منم آروم یه نگاه بهش کنم و بگم اگه همین الان اینجا رو بخرم میتونم داخل بشم؟؟؟

اونم دهنش وا بشه و بره کنار تا من رد بشم و اینقدر نگاهم کنه تا محو بشم

بعللللللللله

 

♣♣♣

 

سرعت اینترنت در ایران در حد یه پنگوئن حامله س که داره زیر بارون با عشقش قدم میزنه!!!!

 

♣♣♣

 

منم یه روزی خیلی درس میخوندم

.

.

.

.

تا یه آدم عوضی اومد بهم گفت:یعنی تو فیسبوک نداری؟؟؟

خدا ازش نگزره

 

♣♣♣

 

پشت خاور نوشته بود همه از من میترسن من از نیسان آبی

پشت نیسان نوشته بود همه از من میترسن من از زنم

 

♣♣

 

یکی از درد آورین ترین لحظه های زندگی اون موقع س که سر جلسه امتحان نشستی و همه بغل دستیات دارن با ماشین حساب  کار میکنن و تو حتی نمیدونی کدوم سوال ماشین حساب میخواد !

 

♣♣♣

 

به قول بهروز وثوقی : عددی نیستم ولی صد رقم خاطر خاهتم

 

♣♣♣

 

یه دایی دارم با قرآن میره خرید

به فروشنده میگه دست رو قرآن بذار بگو چند خریدی!!!

فک و فامیل داریماااااااااا!!!

 

تاریخ : دوشنبه 04 فروردین 1393 زمان : 12:14 توسط : محمد شاهین
:: نظرات
بخش نظرات براي پاسخ به سوالات و يا اظهار نظرات و حمايت هاي شما در مورد مطلب جاري است.
پس به همين دليل ازتون ممنون ميشيم که سوالات غيرمرتبط با اين مطلب را در انجمن هاي سايت مطرح کنيد . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نيز نظري براي اين مطلب ارسال نماييد:
کد امنیتی رفرش