آقا واقعا من موندم ! جمعیت دخترا اینقدر زیاده ... پس چرا شماره شانسی  میگیری همش پسر جواب میده؟!

 

...

 

مناجات حیف نون با خدا : خدایا خودت میدونی چمه ... آمـــین

 

...

 

چند روز پیش دیدم مامانو بابام زل زدن بهم و همینجوری دارن بهم نگاه میکنن !

گفتم چی شده؟؟؟ چیزی میخوایین بهم بگین؟؟؟ توطئه ای در کاره؟؟؟

بابام گفت نه چطور مگه؟

گفتم آخه چن دقیقس دارین یه جوری نگام میکنین!

مامانم نه گذاشت و نه برداشت گفت آدم تو خیابون یه سگ از کنارش رد میشه چن دقیقه نگاش  میکنه اونوقت ما تورو نگاه نکنیم؟؟؟!!!

قیافه من اینجوری بود دقیقا o_O

مامانو بابام :))))))))))))))))))))

بابام به مامانم : آفرین خوب جوابشو دادای بزن قدش !!!

نه اینا فک و فامیل من نیستم فکوفامیل میخوااااااااااااام!

 

...

 

یکی از فانتزی هام اینه که یه بار تو گوگول به بجای "دانلود" نزنم nhkg,n

نه فقط میخوام بدونم میشه عایا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

...

 

قبض آب حیف نون زیاد میاد

به بچه هاش میگه : فردا که رفتم پرینت آب رو  گرفتم

معلوم میشه کی هی میره دستشویی !!

 

...

 

اولا که میرفتیم توالت مگس ها به احترام ما بلند می شدن.

الان دیگه مگس ها هم احترام حالیشون نیس ...

 

...

 

به دختر خالم که 5 سالشه میگم : دخترا موشن مثه خرگوشن !

میگه : پ ن پ همه مث شما پسرا گاو و گوساله ایم !

اصلا یه وضعی شده به خدا

 

...

 

سر امتحان معلم ها سوالاتی میدن که ما تا حالا ندیدیم ، در عوض ما هم جواب هایی  میدیم که اونا به عمرشون ندیدن !!!

 

...

 

روباهی داشت با موبایلی شماره میگرفت ، زاغ از بالای درخت گفت : پایین آنتن نمیده بده برات شماره بگیرم

روباه تا  موبایل رو داد به زاغ.زاغ گفت : این عوض اون قالب  پنیری که کلاس سوم اببتدایی ازم زدی !

 

...

 

 

برای حمایت از ما فقط لبخند بزنید ، راستی نظر یادتون نره !

تاریخ : چهارشنبه 21 خرداد 1393 زمان : 16:40 توسط : محمد شاهین
:: نظرات
بخش نظرات براي پاسخ به سوالات و يا اظهار نظرات و حمايت هاي شما در مورد مطلب جاري است.
پس به همين دليل ازتون ممنون ميشيم که سوالات غيرمرتبط با اين مطلب را در انجمن هاي سايت مطرح کنيد . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نيز نظري براي اين مطلب ارسال نماييد:
کد امنیتی رفرش