لینک دانلود اضافه شد

سلام سلام سلام

بهلللللله ديگه ، از اسم پست معلومه ديگه چيه ديگه . اونجوري که قول داده بدم قرار تابستونو بترکونيم

امروز هم براتون نسخه هک شده و همه چيز بينهايت کلش اف کلنز (جنگ قبيله ها) رو پيدا کردم :)

تو اين نسخه الماستون ، اکسيرتون و سکتون بينهايته و هرچي که دوست داريد رو ميتونيد بخريد و ...

از قابليت هاي اين نسخه : 

1. داراي گلوبال

2. توانايي اتک زدن

راستي اين نسخه هک شده از سرور دارک سئولس هستش

و اين سرور يکي از بهترين سرور هاي نسخه هک شده کلش هستش (چون بيشتر از هر سروري آنلاين هستش و شما ميتونيد وارد بازي بشيد)

 لینک دانلود بروز شد در 94/7/23

 

نسخه 7.200.12

توجه این نسخه تست نشده پس اگر ایراد یا عیبی داشت حتما به ما اطلاع دهید 

تصاویری از محیط بازی :

بزودی ...

 

چندتا نکته :

1. بازی بعضی وقتا نمیاره . بعضی وقتا سرور آفلاین میشه (پس انتظار نداشته باشید همین که وارد بازی شدید بیاره و ...)

2. این یه برنامه جدا از کلش اف کلنز هستش و با اون نسخه اصلا کاری نداره

3. اگه وارد بازی شدید و توی لودینگ نوشته Download Content و دیر دیر پر شد و بعد لودینگ اومد و وسطاش یهو از بازی در اومد - باید یه بار دیگه سعی کنید (خواهش قبل از نوشتن نظراتتون به این نکته توجه کنید) 

4. بعضی از سایت ها اینو به فروش گزاشتن ولی جیرجیرکـ رایگان در خدمتتون قرار داده . پس

امیدوارم که خوشتون بیاد و مثل همیشه با نظرات خوبتون ما رو حمایت کنید :)

تاریخ : یکشنبه 07 تیر 1394 زمان : 22:27 توسط : محمد شاهین
:: نظرات

ببخشید من اگه بخوام نصبش کنم کار میکنه هنوز؟؟ شکلکشکلک

پاسخ : نه فکر نکنم .... چون قدیمی شده کار نمیکنه (جدیدش هم هیجا نمیزاره !)

توسط : angella در ساعت : 18:55و تاریخ : 1395/04/31

ببخشیدکی آپدیت میشه؟؟؟شکلک

پاسخ : هروقت سایت ها بزارند (چون تو هیچ سایتی نیست ... یدونه بود توی سایت کلش اف کلنز بلاگ که اون هم پولیش کرد!)

توسط : باران در ساعت : 14:46و تاریخ : 1395/04/30

سلام ببخشید انقدر اذیتتون میکنم
یه سوال چرا وقتی میزنم روی دانلود میره بیرون از اینترنت میگه اینترنت متوقف شد؟؟؟؟؟؟؟ من خیلی این مشگل برام پیش اومده ولی درست میشد الان نزدیک یک ساله درست نشده 😞چکار کنم استارگرل هم از تبلت خواهرم گرفتم بعد نصب کردم تبلتمم سامسونگn8000

پاسخ : توی گوگل سرچ کنید دانلود کلش اف کلنز هک شده بعد از سایت clashofclans.blog.ir دانلودش کنید ... واسه اونجا همیشه کار میکنه

توسط : آریـarinaـنا در ساعت : 11:43و تاریخ : 1395/04/26

سلام شماگفتیددفعه ی اول بریم توبازی نیاوردناامید نشیم چندباردیگه سعی کنیم ولی من صدبارهم رفتم توش نیاوردحتی هروز امتحانش می کردم بازنشدچرا؟

پاسخ : احتمالا دیگ از کار افتاده شده .... واسه خیلی وقت پیشه

توسط : باران در ساعت : 20:05و تاریخ : 1395/04/18

مرگ بر کلش



حرامههههههههه


به گفته ایتلاله سیستانیشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

پاسخ : نه بابا . زیاد جدی نگیرید این حرف ها رو . گرچه هرکی یه عقده ای داره ولی من که ایرادی نمیبینم

توسط : شازده کوچولو در ساعت : 19:14و تاریخ : 1395/04/15

ببخشید هک شده ی فروت کرفت رو هم بزارین ممنون

پاسخ : اگه بشه صدرصد میزارمش شکلک

توسط : B s در ساعت : 12:22و تاریخ : 1395/04/09

ببخشید من هر چی میزنم دانلود نمیشه

پاسخ : از دانلود منیجر ADM استفاده کنید

توسط : B s در ساعت : 12:08و تاریخ : 1395/04/09

ای خدا خیرتون بده اگر واقعا هک باشه کلی دعاتون میکنم الان داره دان میشه

توسط : Sheyda در ساعت : 13:55و تاریخ : 1395/04/08

سلام كدوم قسمت رو بايد بزنم تا بتونم دانلود كنم و اينكه واسه ى ios ايفون هم ميشه؟

پاسخ : روی متن دانلود با لینک مستقیمم بزنید ... خیر این برای اندروید هستش ... برای آیفون نمیشه

توسط : rozhan در ساعت : 4:46و تاریخ : 1395/04/07

واقعا وبسایتتون حرف نداره
فقط هک بازی های دیگه هم بزارید لطفا
ممنون

پاسخ : خیلی ممنون از نظرتون ... چشم بزودی همه چی میزاریم

توسط : حالا در ساعت : 5:41و تاریخ : 1395/04/04

براي ديدن نظرات بيشتر اين پست روي شماره صفحه مورد نظر در زير کليک کنيد:
بخش نظرات براي پاسخ به سوالات و يا اظهار نظرات و حمايت هاي شما در مورد مطلب جاري است.
پس به همين دليل ازتون ممنون ميشيم که سوالات غيرمرتبط با اين مطلب را در انجمن هاي سايت مطرح کنيد . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نيز نظري براي اين مطلب ارسال نماييد:
کد امنیتی رفرش