به خبر که هم اکنون به دستم رسید توجه کنید:

So how does it work? First, you vote for the ideas you like. If an idea gets enough votes, we’ll then give that idea a funding goal and we’ll need your help to fund it. Once that idea gets enough funding, it’ll be turned into awesome playable content! You can even submit ideas for cool new gaming content, or content ideas for one of other games! Head on over and show your support!

کلیک کنید

تاریخ : یکشنبه 01 شهریور 1394 زمان : 18:40 توسط : محمد شاهین
:: نظرات

در ضمن شما نوشتین دو ماه بعد میزاریم لیکشو پسسسسس کوووووووو! هااااااا! من الان یه سال هس منتظر لینکممممممممم 😱😱😱😱😱😱😡😡😡😡😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😷😭😭😭😭😭😭😪😪😥

پاسخ : به خدا خودم در جریانش نیستم دقیقا معلوم نیست دارن چیکار میکنن

توسط : aynaz در ساعت : 19:32و تاریخ : 1395/02/29

ممنون از سایت خوبتون .

پاسخ : ممنون از شما شکلک

توسط : aylar در ساعت : 15:14و تاریخ : 1394/07/27

عذر میخوام چند روز پیش گفتید یک روز تا انتشار مونده .پس چی شد؟

پاسخ : چند روز پیش نگفتم دقیقا همین امروز ساعت 1 نوشتم که یک روز مونده

توسط : ایلار در ساعت : 14:56و تاریخ : 1394/07/23

مرسی از سایت عالیت عزیزم
ایدیم : BR9NN7
لطفا لایک و ووتم کنین

پاسخ : شکلک فداتون چشم

توسط : BAHAR در ساعت : 23:26و تاریخ : 1394/07/17

سلام ببخشید چرا من هر وقت میام دانلودش کنم گفته 28 روز تا انتشار؟؟؟؟

پاسخ : آخه زیاد توی آپدیت کردن پست ها فعال نیستیم شکلک شرمنده ولی در کل فردا انتشار میشه

توسط : Soroor در ساعت : 12:32و تاریخ : 1394/07/16

کی منتشر میشود

پاسخ : فردا

توسط : rarity در ساعت : 8:57و تاریخ : 1394/07/16

ببخشید لینکشو کی میذارید؟

پاسخ : 23 روز دیگه

توسط : aylar در ساعت : 13:11و تاریخ : 1394/07/01

آفرین آفرین بسیار عالی من که حتما دانلود می کنم پرسی از زحماتتان بوس بوس😙😙شکلکشکلک

پاسخ : خواهش میکنم دوست عزیز قابل شما رو نداره شکلک

توسط : آیدی در ساعت : 21:26و تاریخ : 1394/06/28

سلام
ممنونم از سایت خوبتون
بی صبرانه منتظرم ‌این ورژنش بیاد
ممنونم از زحماتتون

ای دی:V68WK2

پاسخ : خواهش میکنم ممنون از شما دوست عزیزم شکلک

توسط : mahla در ساعت : 15:33و تاریخ : 1394/06/27

از قیافش معلومه که عالیه حتما دانش میکنمشکلک

پاسخ : شکلک

توسط : s در ساعت : 11:36و تاریخ : 1394/06/25

براي ديدن نظرات بيشتر اين پست روي شماره صفحه مورد نظر در زير کليک کنيد:
بخش نظرات براي پاسخ به سوالات و يا اظهار نظرات و حمايت هاي شما در مورد مطلب جاري است.
پس به همين دليل ازتون ممنون ميشيم که سوالات غيرمرتبط با اين مطلب را در انجمن هاي سايت مطرح کنيد . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نيز نظري براي اين مطلب ارسال نماييد:
کد امنیتی رفرش